Mads sin kursblogg

Just another WordPress.com weblog

You Tube – Kommentar til «Ting 5» mars 8, 2010

Filed under: Kurskommentarar — langnes @ 7:15 pm

You Tube kjente eg litt til frå før, men utan at eg har nytta tenesta så mykje. Søkemoglegheitene er greie, sjølv om eg har ei kjensle av at det er lettare å få treff om ein søkjer etter «fjas» eller etter seriøst innhald.

Under arbeidet med denne delen av kurset, kom eg på at eg ein gong hadde sett ein videosnutt på You Tube som både var artig, men som også hadde ein interessant vri på dette med både eldre medier og vår nye og digitale kvardag. Etter nokre søk (måtte tenke meg om i høve kven det var som var skodespelarar i videoen, og nytta deira etternamn som søkeord), fann eg videoen. Ta dykk tid til å sjå denne snutten – den tek berre knappe tre minutt!

 

2 Responses to “You Tube – Kommentar til «Ting 5»”

  1. Terje Says:

    Denne videoen er fantastisk, tar oss som sliter med å komme over den digitale terskelen på kornet. Den bør vises i plenum på kurset!

  2. Signy Says:

    Enig med Terje!


Kommenter innlegget